Total Pageviews

Followers

Instagram

Monday, April 8, 2013

A Hopeless Words Moment

April 8

Just a words
But, sometimes it can be change everything
I'm so tired
Tired of everything in this world
My life.. Not good.
I've a manny of dream
I wish it can be happened someday in the future
Altough now I'm so hopeless
Maybe 'cause too manny hurt things I got in this life
Painful..
I can move on by myself
But I am naive
I'm fall in the desperate things
I can walking too far again
I need to take a rest for a while
So pain, and tired
I wanna sleep away
But didn't
Can someone help me? I can't take it anymore
But I must to be go back hurry
Just where? Where can I go back? To feels the peace in this life..
I just wanna happy, happy with others too
Naive.. I'm done with this
So bad, damn
I am just like a loser, if like this
Oh God...

2nd Poems in this April

2 comments:

  1. Halo saudaraku, aku ga gitu jago bhs ing btw :) tapi kebahagiaan selalu meliputi hidupmu kok. jangan sedih. sedih boleh tapi jangan sampe berlarut2 harus bangkit. karna banyak orang yg menantikan kesuksesanmu saudara, dan sukses ga berarti dgn materi yg dimiliki, tp bagaimana menjalankan misi-Nya atas kehidupan kita.

    harus saling menguatkan ya. walopun aku ga pernah tau apa isi hatimu. fight saudara! kami mengasihimu :)

    ReplyDelete
  2. Eh.. canty, hehe.. cuman iseng ja kok. ^^)a
    um.. iya bener yg canty bilang, semangat dan saling menguatkan dalam Tuhan. Amin.
    oh iya klo ada waktu luang, ikut gabung di napowrimo.net aja canty. challenge bikin 30 puisi dalam waktu 30 hari, bulan ini. ;) pake bhs inggris. ok. Gbu :)

    ReplyDelete

Be careful to comment!

Daily Quotes of Holy Bible

Daily Quotes of Holy Bible